dag 7: stage dag 3 - Reisverslag uit Antwerpen, België van kevin vonk - WaarBenJij.nu dag 7: stage dag 3 - Reisverslag uit Antwerpen, België van kevin vonk - WaarBenJij.nu

dag 7: stage dag 3

Door: kevin vonk

Blijf op de hoogte en volg kevin

27 Augustus 2014 | België, Antwerpen

vandaag was een rustige dag,

toen ik aankwam waren, op 3 kamers na, alle departures al uitgecheckt.

eerst liep ik weer mee met mijn collega's, dus ontbijt checken kas afdracht ect. vandaag ben ik er ook even een uurtje tussenuit geweest om foto's te laten afdrukken. ook niet vervelend het was namelijk heerlijk weer.

bij terugkomst even pauze gehouden en na de pauze de room-balance opgemaakt en doorgestuurd naar de general-manager. vandaag heb ik ook de minibar gedaan. dat houdt in dat alles wat uit de minibar word genomen op de rekening van de gast geboekt word. dit lees je af van de lijst die je van de house-keeping krijgt.

vaak komt het voor dat gasten niet invullen of (bij check-out) doorgeven iets van de minibar te hebben genomen. dit kun je niet meer opboeken maar dan word er een after-charge gedaan. dit kan nog gewoon betaald worden met de cc gegevens van de gast.

nu was er niets meer te doen. de check-in was rustig dus alles zal laat komen. nu was er weer tijd voor veel uitleg. Vandaag heb ik ook voor het eerst de telefoon kunnen opnemen en reserveringen zelfstandig kunnen invoeren. maar toen ik mijn eerste check-in zelfstandig moest doen ging het mis want meneer begreep mij niet want zijn engels was niet zo goed. dus hij flipte hem een beetje. Maar ook dat hoort erbij.

nog snel de laundry nagekeken maar vandaag lag er niets klaar.

dus toen was mijn dag ook weer voorbij.
snel even boodschappen gedaan en samen met mijn huisgenoot gekookt. nu chilling voor de tv

Tot morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kevin

Mijn eerste stage in het buitenland!

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 851
Totaal aantal bezoekers 1933

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 21 Augustus 2014

op naar antwerpen!!!

Landen bezocht: