dag 6: 2e stage dag zin in!!! - Reisverslag uit Antwerpen, België van kevin vonk - WaarBenJij.nu dag 6: 2e stage dag zin in!!! - Reisverslag uit Antwerpen, België van kevin vonk - WaarBenJij.nu

dag 6: 2e stage dag zin in!!!

Door: kevin vonk

Blijf op de hoogte en volg kevin

26 Augustus 2014 | België, Antwerpen

vandaag mijn 2e stage dag!

Vannacht een vreselijke dag gehad, mijn bed wilde niet doen wat ik ook wilde. Dus de rest van de nacht op de grond geslapen.

Toch werd ik uitgeslapen wakker voor stage.
de zenuwen zijn nu compleet weg.

Bij aankomst in het hotel ben ik meteen begonnen. Ik heb mee gekeken met de check-out en zelf ook check-outs gedaan. na het out-checken moest ik het ontbijt checken. alles was goed dus ik kon alles in de gastendossiers doen.

begin van de middag doen we de eerste kas afdracht, deze heb ik vandaag zelfstandig gedaan en gelukkig hij klopte! geen foutjes gemaakt. ook heel geruststellend.

Nu begint de check-in, het leek lastig maar blijkt eigenlijk heel simpel te zijn. hierbij heb ik wel hulp nodig maar het komt geleidelijk aan allemaal binnen haha.

Na de stormloop check-in heb ik de room-balance opgemaakt, heel ingewikkeld dacht ik maar dat blijkt helemaal niet zo te zijn. je moet het even weten.

Rond 18u doen we de laundry-service. de was van de gasten ophalen uit de wasserij en deze naar de kamers brengen.

toen was het ook al weer tijd om naar huis te gaan.

Geslaagde stage dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kevin

Mijn eerste stage in het buitenland!

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 1932

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 21 Augustus 2014

op naar antwerpen!!!

Landen bezocht: