dag 5, First day - Reisverslag uit Antwerpen, België van kevin vonk - WaarBenJij.nu dag 5, First day - Reisverslag uit Antwerpen, België van kevin vonk - WaarBenJij.nu

dag 5, First day

Door: kevin vonk

Blijf op de hoogte en volg kevin

25 Augustus 2014 | België, Antwerpen

Het is zover ik mocht vandaag eindelijk beginnen achter de frontoffice bij het Hyllit Hotel.

Toen ik vanmorgen opstond ging alles vrij snel. het kon me niet gebeuren om ook maar 1 minuut te laat te komen.

Eenmaal onderweg naar het hotel schoten de zenuwen me lichaam door.
Alleen maar gedachten die je niet zou moeten hebben. Toen ik eenmaal voor het hotel stond was alles verdwenen, ik liep vol zelfvertrouwen het hotel binnen uitkijkend naar een geweldige dag. Ik werd er geweldig ontvangen en alle collega's die ik tot nu toe heb leren kennen zijn super!

Een rondleiding gekregen door het hotel en daarna meteen aan de slag!
Ik kreeg een hoop informatie, amper te onthouden maar naarmate de dag vorderde begon ik het meer te snappen.

Voor dat ik het wist was het al weer tijd om naar huis te gaan. Het was bijna jammer!

nu lekker thuis genieten! Heb nu al zin in morgen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

kevin

Mijn eerste stage in het buitenland!

Actief sinds 22 Aug. 2014
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 1934

Voorgaande reizen:

21 Augustus 2014 - 21 Augustus 2014

op naar antwerpen!!!

Landen bezocht: